Weet wie er belt voordat u opneemt
Weten wie uw klanten zijn. Dit begint bij het herkennen van uw klant als deze belt.
Wij hebben de oplossing voor de automotive!
Telefoonintegratie.nl maakt gebruikt van uw DMS voor alle medewerkers om aan de hand van de nummerherkenning klantinformatie en kenteken(s) te tonen samen met uw VoIP telefooncentrale.
Hoe werkt het?
Na het plaatsen van een intern systeem zullen wij een inrichting doen om de data te analyseren. Er gaat dus geen data van uw systeem naar het internet! U maakt zelf gebruikers aan die toegang hebben tot de telefoonintegratie. U koppelt uw telefooncentrale aan Telefoonintegratie.nl.
Uw gebruikers kunnen niet bij uw klanten database, maar zien wel de gegevens van de persoon die belt.
Is uw interesse gewekt?
Voor welke medewerkers is Telefoonintegratie.nl geschikt?
Voor iedereen in uw organisatie! U kunt met uw gehele bedrijf gebruik maken van deze koppeling. Uw boekhouder maakt de koppeling en de gebruikers aan in telefoonintegratie.nl.
Telefoonintegratie.nl is dus geschikt en beschikbaar voor alle mensen in uw bedrijf die klant- en/of leverancierscontact hebben ongeacht of ze toegang hebben tot uw CRM- of boekhoudsysteem waarmee u telefoonintegratie.nl gekoppeld heeft.
Privacy By Design:
Telefoonintegratie.nl respecteert uw privacy!
Telefoonintegratie.nl slaat geen klantgegevens op.
Telefoonintegratie.nl deelt geen gegevens met derde partijen.
Telefoonintegratie.nl slaat minimale gegevens van u op in onze database.
Deze gegevens kunt u zelf beheren.
Telefoonintegratie.nl is alleen een doorgeefluik van uw CRM- of boekhoudsysteem naar uw computer.
Wat bewaren we wel?
Naast de gegevens die u zelf kunt beheren:
Technische sleutels om te communiceren met bijvoorbeeld Exact Online.
Het aantal actieve gebruikers/apparaten om de licentie te kunnen controleren.
Een aantal andere, anonieme gegevens om u van statistieken te kunnen voorzien.