Oeps….. 

 

 

U bent op deze pagina uitgekomen omdat u waarschijnlijk in de Phone applicatie had willen zijn. Wat is er aan de hand? Uw instellingen in uw telefoonsoftware verwijzen naar de Chrome/Edge Extensie Phone en deze is nog niet of juiste geïnstalleerd of er is op de achtergrond een update geweest. In een paar gevallen (RDS) is dit probleem bekend. 

Bestaande gebruiker :

Chrome : Om de extensie te herstarten open een nieuw tabblad, en vul daar in: chrome://extensions en geef enter.
Edge: Om de extensie te herstarten open een nieuw tabblad, en vul daar in: edge://extensions en geef enter.

In dit scherm zet u het blauwe bakje bij de Telefoonintegratie.nl extensie staan. Zet deze een keer uit en aan.

Nieuwe gebruiker :

Om de extensie te Installeren klikt u op een van de volgende links:

Google CHROME: Klik hier

Microsoft Edge: Klik hier

 

Daarna:

Kies Toev. aan. Hierna opent zich het login scherm.

   

De volgende gegevens dient u in te geven:

Server: Uw server waarop gekoppeld dient te worden. (invoeren zonder http of https)
Userid / Password: de gebruikersnaam en wachtwoord waarmee u op Phone inlogt.

Als u alles goed hebt ingegeven ziet u onderstaande:

   

De installatie is geslaagd!

Bij het overgaan van de telefoon zal nu in plaats van deze pagina een soortgelijke pop-up als hieronder worden gestart:

   

Ziet u voldoende informatie van de klant voor het gesprek? Fantastisch! 

Meer informatie gewenst? Klik op de rode Play button, en we laten de klant gegevens zien in de betreffende web applicatie.

Extra instellingen zijn te vinden onder Hieronder bevinden zich de volgende keuzes:
1) Options (geeft de mogelijkheden om aan te geven hoe de applicatie zich dient te gedragen als de telefoon overgaat)
2) 
Login (geeft de mogelijkheid om onder een andere user in te loggen)

Veel mooi klant contact gewenst. 

Mist u iets in het scherm? Laat het weten, wie weet zijn meer TelefoonIntegratie gebruikers er mee geholpen.